Last van vroegtijdig klaarkomen..

Vraag en antwoord betreft vroegtijdige zaadlozing.
Bart666

Last van vroegtijdig klaarkomen..

Post by Bart666 »

Hallo,

Ik ben 18 jaar en heb last van vroegtijdig klaarkomen, mijn ex-vriendin vond dit totaal geen probleem, ook omdat zij al HEEL snel klaarkwam, en vaak meerdere keren zelfs.

Al die onzin van ergens anders aan denken en die andere domme foefjes werken allemaal niet. Bij mij is het zo dat als ik ben klaargekomen, (wat bij mij al vaak na enkele minuten gebeurd soms korter) dat mijn penis al snel weer stijf kan worden.

Vaak 5/10 minuten na mijn zaadlozing kan die alweer stijf zijn, dan houd ik het ook wel langer vol. Mijn ex-vriendin en ik deden dat dan ook wel is.

Ook werkt alcohol heel goed bij mij, daardoor kan ik soms zelfs HELEMAAL NIET meer klaarkomen. Maarja, dat is een beetje een dure oplossing.

Maar sinds een tijdje heb ik een nieuwe vriendin, die komt VEEL minder makkelijk klaar, en ik moet haar nog gaan vertellen van mijn probleem. Ik vind dit moeilijk om aan haar te vertellen, en schaam me ervoor maar het moet toch gebeuren. Ik ben bang dat ze me daardoor vroeg of laat zal verlaten. Ik weet niet hoe ze gaat reageren. Waarschijnlijk zegt ze dat ze het niet erg vind, maar van binnen gaat ze het wel jammer vinden. Ik vind het tenminste erg vervelend.

Kennen jullie dit probleem? En wat zijn jullie ervaringen? En is die bij jullie ook na 5 minuten ongeveer al weer stijf? Want daardoor kan ik zeg maar voor 'ronde 2' gaan. En dan houd ik het lang vol.

Ik ga binnenkort die Durex Performa condooms uitproberen, werken die?
En er is ook een hele hoop WERKENDE medische troep voor dit probleem, maar daar wil ik (nog) niet aan beginnen.

Ik vind het alleen moeilijk om het me nieuwe vriendin te vertellen, bij me ex was het niet zo moeilijk, zij kwam ook veel en vooral snel klaar. En we konden elkaar goed. Dus het gesprek verliep dan ook makkelijk en kwamen samen tot oplossingen.

Maarja, iemand die hier wat op wil zeggen/mij wil helpen?

Bedankt.

Dokter Jansen
Site Admin

Re: Last van vroegtijdig klaarkomen..

Post by Dokter Jansen »

Goedendag,

Het is een heel normaal en veelvoorkomend probleem dat mannen vroegtijdige zaadlozing hebben, helaas is dit niet even fijn in bed voor zowel de desbetreffende man als de partner aangezien er geen echt hoogtepunt bereikt kan worden. Gelukkig bieden middelen zoals Dapoxetine de juiste oplossing voor dit probleem, hierbij verdwijnt de vroegtijdige zaadlozing als sneeuw voor de zon! Mannen houden het makkelijker vol door deze producten, zeker wel uitschieters van 30 tot 60 minuten stoten zal geen probleem meer zijn bij het gebruik van Dapoxetine.

Wij hebben hiervoor de volgende producten in de aanbieding met Dapoxetine.
- Super Kamagra https://kamagrabestellen.shop/shop/?ord ... er-kamagra
- Super P Force https://kamagrabestellen.shop/shop/?ord ... er-p-force

Super kamagra is ontstaan voor mannen die normale kamagra iets te soft vinden.

Dapoxetine is aan kamagra toegevoegd om een orgasme te kunnen uitstellen.
Super kamagra zorgt er voor dat je een harde erectie krijgt en dat je langer kan genieten van u vrij partij!
Ook voor mannen die te snel klaar komen is deze pil een juiste keuze.

Gebruiksaanwijzing super Kamagra

Neem de tablet ongeveer 1 uur vóór de seksuele activiteit in.
De inwerkingstijd varieet van 30 min tot 60 min na inname.
super kamagra begint volledig te werken na 1 uur en bereikt een piek rond 2 uur.
Tot 5 uur na inname krijgt u bij seksuele prikkeling makkelijker een erectie krijgen.
De erectie zal na 5 uur geleidelijk minder worden.

Veel plezier van de producten!
Dokter Jansen tot uw hulp! Elke dag tussen 08:00 s'ochtends en 17:00 s'avonds!
Image

humberto

Post by humberto »

hoi,

Ik hou zelf niet van condooms. die halen mij uit het moment. wel helpen ze zeker om vroegtijdig zaadlozing tegen te gaan. vooral die performa dingen werken goed maar ik gebruik dan liever Cenforce 200mg. daar kan je lang mee door en stelt ook de zaadlozing uit. ik hou het daardoor veel langer uit. misschien dat het ook voor jou kan werken.

Henkjan65

Post by Henkjan65 »

Ik heb zelf ook last van vroegtijdig klaarkomen.Maar sinds een aantal maanden gebruik ik super kamagra en het werkt uitstekend ik heb nu ook een betere relatie met vriendin.Ze kunnen mij goed helpen bij deze site met het verkrijgen van kamagra ik ben namelijk op een aantal andere websites opgelicht.

Post Reply